mirror of
https://github.com/JonnyBro/beatrun.git
synced 2024-12-29 05:13:02 +05:00
Fix errors on server side
This commit is contained in:
parent
af6020f43e
commit
5874381120
4 changed files with 2 additions and 4 deletions
|
@ -41,7 +41,6 @@ beatrun.convars.disablegrapple=Disables grapple ability
|
|||
beatrun.convars.puristmode=Purist mode is a clientside preference that severely weakens the ability to strafe while in the air, which is how ME games handle this.\n0 = No restrictions\n1 = Reduced move speed in the air
|
||||
beatrun.convars.quickturnground=Enables quickturning with secondary attack while on the ground
|
||||
beatrun.convars.quickturnhandsonly=Enables quickturning with "Runner Hands" only
|
||||
beatrun.convars.rollspeedloss=Whether or not the player will lose speed when rolling
|
||||
beatrun.convars.showspeedometer=Toggle speedometer visibility
|
||||
beatrun.convars.totsugekiaudio=Toggle Totsugeki audio
|
||||
|
||||
|
|
|
@ -41,7 +41,6 @@ beatrun.convars.disablegrapple=Переключить крюк-кошку
|
|||
beatrun.convars.puristmode=Режим Purist это клиентский параметр который сильно снижает движение игрока в стороны будучи в воздухе, прямо как в оригинальное ME.\n0 = Нет ограничений\n1 = Снижает движение игрока в воздухе в стороны
|
||||
beatrun.convars.quickturnground=Переключить Quickturn будучи на земле
|
||||
beatrun.convars.quickturnhandsonly=Переключить Quickturn только с "Runner Hands"
|
||||
beatrun.convars.rollspeedloss=Переключить потерю скорости при перекате
|
||||
beatrun.convars.showspeedometer=Переключить спидометр
|
||||
beatrun.convars.totsugekiaudio=Переключить звуки Totsugeki
|
||||
|
||||
|
|
|
@ -6,7 +6,7 @@ local landang = Angle(0, 0, 0)
|
|||
local lastGroundSpeed = 0
|
||||
|
||||
if CLIENT then
|
||||
CreateClientConVar("Beatrun_RollSpeedLoss", 1, true, true, language.GetPhrase("beatrun.convars.rollspeedloss"), 0, 1)
|
||||
CreateConVar("Beatrun_RollSpeedLoss", 1, {FCVAR_REPLICATED, FCVAR_ARCHIVE}, "", 0, 1)
|
||||
end
|
||||
|
||||
local function SafetyRollThink(ply, mv, cmd)
|
||||
|
|
Loading…
Reference in a new issue